Kutsa blogja

mindenről ami történik velem,körülöttem,allatam meg ahol érem.

Friss topikok

  • Draton: Hát ez rohadt nagy! Jó kis történet és könnyen is hihető XD (2008.05.13. 15:25) A szerelem északája

Linkblog

Archívum

Petőfi rádió,Budapest

2007.07.02. 21:25 Kutsa

 Végre egy rendes rádió,végre,valami ahol zene van. Értelmes magyar zene. Meg külföldi is. És értelmes,még egyszer ezt a szót ÉRTELMES!!!!!!! Előremutató szép muzsika. Nem őnismétlő pedofilpop,rakoncai viktorral(csupa kisbetű!) és népes kompániájával. Portishead,yonderboi és ez csak az a tíz perc volt amig autoban ültem. Csodálatos érzés volt. Végre egy tv,rádió amit élvezek. Ami szeret engem,mert szereti azt amit én szeretek. Mondjuk ehhez hozzá tartozik az is,hogy miskolci sutyó vagyok(valoszínűleg ezért rossz a helyesírásom is,mondjuk ez nem lenne baj ha figyelnék rá ,de leszarom)(kemény is vagyok)(és szeretem a zárojeleket).Nos viszont ha már itt tartunk.Igazán bekaphatná a viva televizió és jó néhány rádió. Izombol. Tövig. Nagyon szép dolog hogy  vannak  barátaik, de nem csak nekik kell rádiót vagy tévét csinálni(mondjuk ez inkább a vivára jellemző).

  Brájen Edemsz is kapja be.

  Popzenének nevezett agonia ,nyakon öntve egy kis nosztalgiával, meg kevés tejszínhabbal.Inkább kardozott volna a faszával boros lajos meg bochkor gábor, élő egyenesben,a felvonulási téren.Az legalább egyedi lett volna, meg jövöbe mutató.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutsa.blog.hu/api/trackback/id/tr1110352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása